Achiesare la hotărârea pronunțată – depunerea la dosar a achiesării exprese realizate prin act autentic
Sediul materiei:
• Art. 463–464 C.pr.civ.
• Art. 148–151 C.pr.civ.
Instanța1Este important ca în antetul cererii să fie menționată instanța și numărul dosarului, pentru ca registratorul măsurile necesare în vederea depunerii cererii la dosarul instanței. ……
Dosar nr. ……/……/……
Domnule Președinte,
Subsemnatul2Mențiunile se referă la persoana fizică. (nume ……, prenume ……), personal / prin mandatar / prin reprezentant legal / prin reprezentant judiciar (nume ……, prenume ……) / prin avocat (nume ……, prenume ……), cu sediul profesional în ……, în calitate de parte3Se va menționa calitatea părții din dosar, respectiv reclamant, pârât, intervenient principal, chemat în garanție, chemat în judecată, etc. ……, în dosarul nr. ……/……/……, în care părți4Mențiunea nu este obligatorie, având în vedere obiectul și temeiul de drept al cererii, precum și împrejurarea că datele de identificare ale părților există la dosar. sunt (nume ……, prenume ……)
sau
Subscrisa5Mențiunile se referă la persoana juridică. (denumirea ……), prin reprezentant6Se va indica reprezentantul menționat în evidențele publice în cazul persoanelor juridice de drept privat și reprezentantul desemnat pentru asociațiile, societățile și entitățile fără personalitate juridică, conform art. 155 alin. (1) pct. 3 și 4 C.pr.civ. (nume ……, prenume ……) / prin consilier juridic (nume ……, prenume ……) / prin avocat (nume ……, prenume ……), cu sediul profesional în ……, în calitate de parte7Se va menționa calitatea părții din dosar, respectiv reclamant, pârât, intervenient principal, chemat în garanție, chemat în judecată, etc. ……, în dosarul nr. ……/……/……, în care părți8Mențiunea nu este obligatorie, având în vedere obiectul și temeiul de drept al cererii, precum și împrejurarea că datele de identificare ale părților există la dosar. sunt (nume ……, prenume ……), depunem
CERERE
de atașare la dosar a înscrisului reprezentând achiesarea expresă la sentința / decizia / încheierea nr. ……, pronunțată în dosarul nr. ……/……/……, de către Judecătoria / Tribunalul / Curtea de Apel ……, autentificată sub nr.9Se va trece numărul încheierii de autentificare. …… de BNP10Se va indica denumirea biroului notarial, la care a fost redactată declarația notarială. ……
În fapt, arătăm că la data de …… instanța11Se va indica denumirea instanței, care a pronunțat hotărârea, la care partea achiesează, în mod expres. …… a pronunțat hotărârea nr.12Se va indica numărul hotărârii. …… prin care13Se va reda soluția instanței. ……
Am înțeles să renunțăm la calea de atac pe care o puteam folosi / pe care am exercitat-o împotriva hotărârii, motiv pentru care am formulat declarație în fața notarului public la data de ……, declarație ce a fost autentificată sub nr. ……, prin care s-a constatat voința noastră în acest sens.
În drept, ne întemeiem cererea pe dispozițiile art. 464 alin. (2) C.pr.civ.
Depunem înscrisul autentificat sub nr.14Se va menționat numărul încheierii de autentificare. …… de BNP15Se va indica denumirea biroului notarial, la care a fost redactată declarația notarială. ……
Anexăm procura în original / copie legalizată / împuternicirea avocațială / delegația de reprezentare16Se va depune atunci când cererea este formulată prin reprezentant / avocat / consilier juridic. / copie legalizată de pe înscrisul doveditor al calității de reprezentant17Se va depune atunci când cererea este formulată de către reprezentantul legal al părții. / extras din registrul public18Se va depune atunci cererea este formulată de către o persoană juridică de drept privat. / extras, în copie legalizată, din actul care atestă dreptul de reprezentare19Se va depune atunci când cererea este formulată de către asociații / societății sau entități fără personalitate juridică..
Data, Semnătura20Semnătura de pe cerere trebuie să fie olografă (scrisă de mână).,
Domnului Președinte al Judecătoriei …… / Tribunalului …… / Curții de Apel
- 1Este important ca în antetul cererii să fie menționată instanța și numărul dosarului, pentru ca registratorul măsurile necesare în vederea depunerii cererii la dosarul instanței.
- 2Mențiunile se referă la persoana fizică.
- 3Se va menționa calitatea părții din dosar, respectiv reclamant, pârât, intervenient principal, chemat în garanție, chemat în judecată, etc.
- 4Mențiunea nu este obligatorie, având în vedere obiectul și temeiul de drept al cererii, precum și împrejurarea că datele de identificare ale părților există la dosar.
- 5Mențiunile se referă la persoana juridică.
- 6Se va indica reprezentantul menționat în evidențele publice în cazul persoanelor juridice de drept privat și reprezentantul desemnat pentru asociațiile, societățile și entitățile fără personalitate juridică, conform art. 155 alin. (1) pct. 3 și 4 C.pr.civ.
- 7Se va menționa calitatea părții din dosar, respectiv reclamant, pârât, intervenient principal, chemat în garanție, chemat în judecată, etc.
- 8Mențiunea nu este obligatorie, având în vedere obiectul și temeiul de drept al cererii, precum și împrejurarea că datele de identificare ale părților există la dosar.
- 9Se va trece numărul încheierii de autentificare.
- 10Se va indica denumirea biroului notarial, la care a fost redactată declarația notarială.
- 11Se va indica denumirea instanței, care a pronunțat hotărârea, la care partea achiesează, în mod expres.
- 12Se va indica numărul hotărârii.
- 13Se va reda soluția instanței.
- 14Se va menționat numărul încheierii de autentificare.
- 15Se va indica denumirea biroului notarial, la care a fost redactată declarația notarială.
- 16Se va depune atunci când cererea este formulată prin reprezentant / avocat / consilier juridic.
- 17Se va depune atunci când cererea este formulată de către reprezentantul legal al părții.
- 18Se va depune atunci cererea este formulată de către o persoană juridică de drept privat.
- 19Se va depune atunci când cererea este formulată de către asociații / societății sau entități fără personalitate juridică.
- 20Semnătura de pe cerere trebuie să fie olografă (scrisă de mână).
Leave a Reply